22.11.2010

האם אובמה טוב ליהודים ? בהחלט Obama

בארץ נשמעים קולות רבים השמחים במפלתו של אובמה בבחירות האחרונות בגלל עמדתו בנושא הסיכסוך הישראלי פלסטיני. אבל אנחנו כאן בארץ הקודש בזכות הקשר שלנו לארץ במשך יותר מאלפיים שנים כולל בסביבות אלפיה וחצי של שנות גלות. לכן מבט על העתיד לטווח של כ-200 שנה הינו יותר מסביר הריי אם אנחנו בונים על פירוק ישראל בעוד 50 שנה אין מה להתעקש על ירושלים המאוחדת בירת ישראל או על חלק זה או אחר של נחלת אבות כאשר הכול זמני.

כדי להבטיח שמישהו יוכל לגור כאן בעוד 200 שנה צריך לטפל בשינויי האקלים ולהפחית את הפליטות העולמיות. כיום המחנה הרפובליקני מתכחש ברובו לשינויי האקלים או לפחות לפעולה הנידרשת. שרה פיילין מככבת ואילו מקיין שהיה שותף לחקיקה בנושא האקלים נעלם. ובארצות הברית פורחת תנועה של התכחשות למדע ולמציאות. המקבילים האמריקאים של גבי אביטל חוגגים.

לכן אוליי בטווח הקרוב אובמה רע ליהודים, למרות שיש הרבה אנשים בארץ שיחלקו על כך, אבל בטווח הבינונים אין לו תחליף.

Posted By David Rothkopf  

יש תרגום לעברית חצי אוטומטי 
סנוקי היא משתתפת בתוכנית ראליטי שאינה מצטינת בעומק מחשבתי ניכר.
"את שורשיה של התנועה הנוכחית ניתן למצוא בטיעונים של הבריאתנים נגד הוראת המדע של האבולוציה בבתי הספר. אבל היום יש לנו דור חדש של קיצונים...  בריאתניי אקלים, בריאתניי מדיניות החוץ, בריאתניי גירעון... אשר עבורם חשבון והיסטוריה הם פשוט הכלים של השטן. הם מעוררים את דור המייסדים אבל נשמעים יותר כמו בני תקופתם מאנגליה שטענו כי הסיבה שהמטיילים הבריטים היו מוצאים מאובנים של דגים  בהרים המרכזים של אנגליה אין שום קשר עם הים שפעם אולי היה שם לפניי מיליוני שנים ובמקום הם משום שאלוהים שם את המאובנים כדי לעבוד על האנשים וליגרום להם לפקפק בפירוש המילולי של התנ"ך."